Vanliga frågor

Här har vi samlat de mest frekventa frågorna.

Vad har ni för fraktkostnader?

D&D bjuder på frakten till dig när du handlar för över 1000kr. I övriga fall tillkommer en fraktkostnad på 49kr.

Hur lång är leveranstiden?

Normalt ligger leveranstiden på 3-7 arbetsdagar.

Kan ni hjälpa mig att lägga en beställning?

Kontakta oss gärna på info@dandd.se så hjälper vi dig

Kan jag byta/returnera min vara?

Ja, du har alltid 15 dagars byte och returrätt från den dagen du mottagit din vara. Du kan självklart också byta varan i vår butik. Medtag följesedel som kvitto.

Vill du returnera en vara så skickar du denna till Amlovaa Mode AB, Att: Webshop, Björnvägen 1, 90640 Umeå och bifogar din följesedel så tar vi hand om detta när varan kommer till oss. Har du några frågor eller funderingar så är du välkommen att kontakta oss på info@dandd.se så hjälper vi dig.

Hur går jag tillväga för att reklamera en vara?  

Kontakta vår kundservice på info@dandd.se så hjälper vi dig med detta.

Kan ni specialbeställa ett plagg till mig?  

Tyvärr har vi inte möjlighet att göra detta. Saknas storlek eller andra produktfunderingar så hör gärna av dig till info@dandd.se

Har ni alla varor på lager?  

Vår sida är kopplad till vårt lager/butik. Är det så att en vara inte finns i din storlek på hemsidan så är denna också tyvärr slut i butiken. Då vi jobbar med butik och E-handel kan det tyvärr vara så att varan du lägger i din varukorg samtidigt säljs i butiken. Om så skulle vara fallet så kommer vi att kontakta dig. 

Varför kan jag inte välja min storlek på en vara?  

Om en vara eller storlek inte finns på hemsidan är den tyvärr slutsåld.

Visas allt på hemsidan som ni har i butiken?  

Hemsidan fylls på allt eftersom varor kommer in. Det kan vara så att det finns produkter i den fysiska butiken som inte finns på hemsidan.